ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

تور کربلا

تور کربلا یکی از تورهای مهم و مقدس برای مسافران عاشق اهل بیت میباشد که بانک تور ,های تورینگ توجه ویژه ای به این مهم نموده و مجموعه ای از بهترین آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور ارزان کربلا البته با خدمات عالی جمع آوری نموده است تا زائران محترم کربلای معلا با خیالی آسوده به زیارت خود بپردازند. 

 

تور کربلا

تور کربلا هوایی, ارزان و اقساط

تور کربلا از اهمیت خاصی در بین ایرانیان و شیعیان تمام جهان برخوردار میباشد از این رو بزرگترین بانک نیازمندیهای تور, هایتورینگ توجه ویژه ای به کیفیت این مهم داشته و معتبرترین مجریان مستقیم برگزار کننده تور کربلای معلا را گردهم آورده است.

تور کربلا ارزان یکی از مهمترین شاخص های برگزار کنندگان تور کربلا در ,های تورینگ میباشد.

کربلا یکی شهرهای کشور عراق است که این سرزمین مقدس از اهمیت ویژه ای نزد شیعیان برخوردار است چرا که این شهر متبرک به شهیدان کربلا و سرور شهیدان آقا ابا عبدالحسین میباشد, وقوع شهادت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه عاشورا و نیز وجود حرم امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع)در این شهر باعث شده آرزوی رسیدن و سفر به کربلا بر هیچ مسلمانی پوشیده نباشد.

شیعیان سرتاسر جهان در مناسبت های مختلف برای زیارت  به این شهر می آیند ,اوج این حضور در ایام عزاداری محرم و صفر و به ویژه ایام اربعین است که در این ایام گروه های مختلف عزادارن و عاشقان آقا با پای پیاده به کربلا می آیند, علاوه بر این در نیمه شعبان هم شیعیان زیادی با همین شرایط خود را به کربلا می رسانند.

در ایام اربعین برخی از آژانس های مسافرتی و زیارتی که زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت دارند با تهیه دلار یا ارز دولتی فقط با قیمت بین 150 تا 250 هزار تومان ویزای عراق را صادر کرده و زائران گرامی میتوانند در این ایام به کربلای معلی مشرف شوند و از امکانات رفاهی رایگان از جمله مکان استراحت, غذا و از مهمانپذیری ویژه مردمان عراق در اربعین حسینی بهرمند شوند.

کربلا دارای یک حوزه علمیه است که از دیرباز محل تحصیل و تدریس عالمان بسیاری بوده است.

کربلا به دلیل اهمیت والای خود مورد توجه دوستان و دشمنان بوده است این شهر درطول قرن های گذشته به خود هم آبادانی و هم جنگ و غارت دیده است.

موقعیت جغرافیایی کربلا

کربلا مرکز استان کربلا میباشد, این استان از شمال به استان النبار و از جنوب به استان نجف، از شرق به استان بابل رسیده و از غرب به بادیه شام و عربستان صعودی میرسد, شهر کربلا بر کناره صحرا، در جنوب غربی رودخانه فرات و در میان منطقه های آبرفتی که با نام "سواد"مشهور است قرار کرفته و در فاصله 105 کیلومتری در جنوب غربی بغداد واقع شده است.

مزارهای مقدس کربلا

علاوه بر حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کربلا مزار و مدفن جمع زیادی از مشاهیر و بزرگان میباشد که برخی از آنها عبارت اند از: 
مزار یاران امام حسین علیه السلام که تعدادی در نزدیکی ایشان و جمعی هم به دلایلی در اطراف دفن شده اند: حربن یزید ریاحی - عون بن عبداله - طفلان مسلم -عالمان و سادات محمد بن نبی بن کاظم علیه السلام - اخرس بن کاظم علیهالسلام - سید احمد ابو هاشم - ابو احمد حسین بن محمد (304ق-400ق) - ابن حمزه ,که در صورتی که بازدید از آرام گاههای ایشان در برنامه تور باشد مکان های دفن ایشان را بازدید خواهید داشت.

حسینیه های کربلا

با توجه با اینکه کربلا شهری زیارتی است و سالانه هزاران مسلمان از سراسر جهان شیعه برای زیارت به این شهر مقدس مشرف می شوند از این رو بسیاری از مردم شهر های مختلف به ساختن حسینیه و زائر سرا پرداخته اند تا میزبان شیعیان و عاشقان اهل بیت باشند ,تعداد حسینیه های این شهر به بیش از یکصد حسینیه می رسد که مهمترین آنها متعلق به ایرانیان است, مانند: حسینیه تهرانی ها، اصفهانی ها ،مازندرانی ها، قمی ها, آذربایجانی ها و تعداد زیادی حسینیه دیگر که قسمت عمده این مکان های مقدس در سال های اخیر ویران شده است.

تور کربلا و مدارک مورد نیاز:

اکثر مدارکی در در تور کربلا مورد نیاز است عبارتند از: اصل گذرنامه(پاسپورت) و ۲ قطعه عکس رنگی ۴*۳ زمینه سفید

تور کربلا و توصیه های ,های تورینگ:

*تور های کربلا هوایی و زمینی زیر نظر کارگزاران حج و زیارت و سازمان گردشگری صورت میگیرد. 
*هزینه خروج از کشور و ورود به کشور عراق به عهده مسافر میباشد. 

*تور هوایی کربلا در آژانس های مسافرتی عضو ,های تورینگ با بهترین ایرلاین ها صورت میپذیرد.

*در انتخاب هتل های کربلا و تور کربلا دقت نمایید زیرا هتل ها گارانتی و پرواز چارتر آژانس هاس مسافرتی بوده و در صورت کنسلی از سوی مسافر هیچگونه مبلغی مسترد نخواهد شد.

*اختلاف قیمت تورهای کربلا به دلیل نوع خدمات از جمله هتل و امکانات آن و فاصله هتل تا حرمین میباشد.

تور کربلا به دو صورت تور هوایی کربلا و تور زمینی کربلا برگزار میگردد که آژانس های طرف قرارداد ,های تورینگ در برگزاری هر دو تور تخصص ویژه داشته و با تماس با کارشناسان هر آژانس مسافرتی میتوانید ارزانترین و عالی ترین خدمات تور کربلا البته با پایین ترین بودجه ای که برای این سفر مقدس مشخص نموده اید ثبت نام نمایید.

عموم خدماتی که در تور کربلا ارائه میگردد عبارتند از:

پرواز رفت و برگشت+اخذ ویزا+اقامت در هتل های درجه یک نجف به همراه صبحانه,ناهار و شام که تمامی منوها توسط آشپز ایرانی مجرب و طبخ غذای با کیفیت انجام خواهد شد+بیمه مسافرتی+مدیر کاروان+ترانسفر کامل فرودگاهی+گشت بقاع متبرکه و بسته به شرایط امنیتی و کلی ممکن است شامل خدمات دیگری نیز گردد.

تور کربلا اقساطی 

مسافران و زائران محترم توجه داشته باشید برخی از آژانس های مسافرتی برگزار کننده تور کربلا علاوه بر ارائه ارزان ترین قیمت تور کربلا اقدام به فروش تور کربلا اقساط  مینمایند که در صورت وجود شرایط اقساط در توضیحات تور ذکر خواهد شد.