ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

تور ارمنستان ارزان

ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی چه در بین ایرانیان و چه گردشگران سراسر جهان است و هر ساله میلیون ها گردشگر از طریق تور زمینی ارمنستان و تور هوایی ارمنستان از این کشور زیبا دیدن میکنند. دلایلی چون فرهنگ غنی و مردمان مهمان دوست ارمنستان و همچنین جاذبه های توریستی ,مناطق بکر طبیعی و تاریخی بسیاز زیاد این سرزمین باعث افزایش ترافیک گردشگران در این کشور میباشد.  

این سرزمین سرسبز و زیبا در منطقه قفقاز جنوبی و در همسایگی ایران-آذرباییجان و گرجستان قرار گرفته است, پایتخت ارمنستان شهر ایوان است که تقریبا یک سوم کل جمعیت این کشور و چیزی حدود هفتاد درصد جاذبه های توریستی ارمنستان را به خود اختصاص داده است, شهرهای مطرح دیگر ارمنستان گیومری و اچمیادزین میباشند. 
بهترین زمان برای تور ارمنستان و سفر به این کشور زیبا برای مشاهده جاذبه های توریستی و تفریحی آن فصل بهار و تابستان است که دمای هوا برای کشت و گذار سیاحتی و تاریخی بسیار مطلوب میباشد, هر چند که در فصول دیگر نیز به دلیل برگزاری جشن ها و کنسرت ها سفر به این کشور خالی از لطف نیست. 
بهترین زمان تور ارمنستان گذشته از نوروز ( سال96 ) , از تاریخ 10 اردیبهشت تا پایان خرداد ماه میباشد که با بررسی میان آژانس های مسافرتی ارائه دهنده این تور میتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

تور ارزان ارمنستان را با وبسایت بانک اطلاعات تور, های تورینگ تجربه نمایید.