ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

بهترین جاذبه های گردشگری آسیا در سال 2016

بیش از دو دهه از تأسیس موسسه World Travel Awards می‌گذرد؛ موسسه‌ای که به وجود آمد تا بخش‌های مختلف صنعت گردشگری را به جهانیان معرفی کند و اینک جایزه WTA به اندازه‌ای اهمیت یافته که نشان از کیفیت بالای فرد یا مکانی است که آن را دریافت می‌کند.

 

این موسسه هر ساله به بهترین بخش‌های گردشگری مانند بهترین جاذبه گردشگری، بهترین شهر ساحلی، بهترین خطوط هواپیمایی و بهترین هتل جوایزی را به تفکیک قاره اهدا می‌کند. اکنون قصد داریم تا شما را با بهترین جاذبه های گردشگری آسیا در سال 2016 آشنا کنیم. گفتنی است که با رأی گیری موسسه WTA، منطقه اینترامورس فیلیپین جایزه بهترین جاذبه های گردشگری آسیا در سال 2016 را از آن خود کرد.

   ادامه مطلب ...

وِنیز جزیره‌ای در شمال ایتالیا

وِنیز (به ایتالیایی: Venezia) جزیره‌ای در شمال ایتالیا که در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته‌است و بصورت جزیره‌های کوچک است که جزیره‌ها به وسیلهٔ کانال‌هایی از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد.


شهر ونیز یکی از شهرهای گردشگر پذیر جهان است و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر می‌روند. از دیدنی‌های  شهر ونیز می‌توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح که به سن مارکو مشهور است، اشاره‌کرد.

  ادامه مطلب ...

آشنایی با کاروانسرای مشیرالملک

کاروانسرای مشیرالملک در ضلع شرقی میدان مرکزی شهر برازجان قراردارد.این کاروانسرا در سال 1250 شمسی به فرمان حاج میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک با هزینه‌ای معادل 40 هزارتومان ساخته شد


معمار این ساختمان حاج محمد رحیم شیرازی سازنده پل مشیر و کاروانسرای دالکی است که به طرز ماهرانه‌ای اقدام به ساخت این بنا به سبک معماری زندیه کرده است.


عمده مصالح تشکیل دهنده این کاروانسرا سنگ، گچ و ساروج است و در کف آن از تخته سنگ‌های بزرگ تراشیده شده، استفاده شده است.

  ادامه مطلب ...