ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

ویستا تور

بانک گردشگری ایران و جهان

تور بدروم

یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه ، شهر بدروم است . سواحل زیبا و آرامش بخش بدروم بیش از شهر های ساحلی دیگر شهرت دارد. اولین جاذبه این شهر به شمار می آید.همچنین شهر بدروم شهری باستانی است و دارای بناهای تاریخی کهنی میباشد.

چرا تور بدروم؟

گردشگرانی که شهرهای ساحلی را انتخاب میکنند انتظار دیدن زیباترین سواحل را دارند. تور بدروم به خوبی این انتظار را برآورده کرده است.با این حال جذابیت های این شهر تنها به سواحل زیبای آن محدود نمیشود.بناها و خیابان های درخشان ، تفریحگاه های بینظیر و طبیعت بکر و زیبایش ، بدروم را به مقصدی ایده آل برای مسافران بدل کرده است.  

آب و هوای بدروم

آب و هوای این شهر معتدل میباشد. تابستان ها گرم و زمستان ها سرد و بارانی است .آب و هوای این شهر بیشتر تحت تأثیر دریای اژه است و به همین سبب معمولا خنک تر از هوای مدیترانه ای است. تابستان های گرم و طولانی آن بهترین زمان برای تور بدروم است ، البته بهار و پاییز آن هم به قدری سرد نیست که مانع لذت بردن گردشگران شود.

جاذبه های گردشگری بدروم

قلعه سنت پیتر

قلعه سنت پیتر بدروم یکی از جاذبه های تاریخی و دیدنی ترکیه است. هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این قلعه و چشم انداز های زیبای اطراف آن به این شهر می آیند.این قلعه در قرن پانزدهم میلادی، در طول جنگ های صلیبی قرون وسطی توسط شوالیه های رودس ساخته شده است. در ساخت قلعه سنت پیتر از سنگ های مقبره هالیکارناسوس ، یکی از عجایب هفتگانه استفاده شده است .

قلعه سنت پیتر

آرامگاه هالیکارناسوس

آرامگاه هالیکارناسوس در سال ها ی 350 تا 353 قبل از میلاد ساخته شده است و به علت معماری بینظیرش در بین عجایب هفتگانه قرار گرفت. اکنون ویرانه هایی از آن برجای مانده است و یکی از جاذبه های توریستی شهر بدروم میباشد.

آرامگاه هالیکارناسوس


سواحل بدروم

همه ساله تور بدروم بسیاری از گردشگران را جذب میکند . این محبوبیت بیشتر به دلیل سواحل زیبای ماسه ای سفید با آب های گرم و امکانات تفریحی گوناگون این شهر است .از جمله سواحل معروف شهر بدروم ساحل ایگلین کاو ، گونشکیک ،آکارلار، کیستبوکو و کرجی میباشد.

سواحل بدروم

قیمت تور بدروم

قیمت تور بدروم در هر فصل متفاوت است. در ماه های جولای و ژوئن به دلیل ازدحام گردشگران افزایش میابد.قیمت هتل ها و بلیط هواپیما در این ماه ها در حداکثر مقدار خود هستند. با این حال همیشه تور لحظه آخری مقرون به صرفه نیز وجود دارد که نباید از آن غافل شد. ماه نوامبر خلوت ترین ماه گردشگری تور بدروم است و قیمت تور ارزان تر میباشد.